Probitz.ro - Termeni si conditii

  • NEWSLETTER

E-mail:


  • PROMO
Oferta SPECIALA - BAREBONE second impecabil

299.00 ron
Oferta SPECIALA - BAREBONE second impeca
- carcasa cu sursa 400W - placa de baza MSI MS 73...
Vezi detalii
Baterie compatibila Lenovo T400

125.00 ron
Baterie compatibila Lenovo T400
Baterie compatibila Lenovo T400 TYPE:ASM 42T5227 4...
Vezi detalii

Livrarea Produselor

Pana la 31 octombrie 2010 taxa de transport pentru sisteme desktop, notebook-uri si netbook-uri a fost exclusa. Indiferent de localitatea de livrare, taxa este zero.
Orice comanda plasata pe Probitz Computers beneficiaza de transport pe intreg teritoriul Romaniei, indiferent de modalitatea de plata aleasa, fara a impune o limita minima pentru valoarea comenzii.

Modalitati de livrare

Livrarea comenzilor la Probitz Computers  se efectueaza prin Fan Courier Express. Puteti alege locatia, la birou, acasa sau o alta adresa mentionata.
La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si disponibilitatea certificatului si a facturii fiscale. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Livrarea produselor

Produsele sunt inmanate sigilate in ambalajul original al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului pana la livrare. Pentru o protectie mai buna a produselor, Probitz va expedia in unele cazuri produsele cu un ambalaj suplimentar.

Costuri de Livrare

Factura emisa va contine costul de livrare mentionat separat fata de valoarea totala a produselor.

Costul de livrare se calculeaza astfel:

Transport

� 17 RON cost fix unitar/ comanda.
� 1.2 RON pentru fiecare kilogram.

Procesare plata:

� Plata cu OP sau RAMBURS
Costurile de livrare nu se aplica in cazul in care clientul alege ridicarea produselor de la sediul Probitz.
 

Conditii Speciale

In durata de livrare pot interveni factori ce pot produce intarzieri, independent de vointa noastra sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un reprezentant de vanzari Probitz, va va informa si va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii.
 

Politica Garantii :

Produsul reclamat ca defect si venit in garantie trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

Produsele trimise prin posta sau alte servicii de mesagerie trebuie ambalate corespunzator (riscurile pentru transport vor fi suportate de client )
Toate seriile si indicativele de pe eticheta producatorului sa fie intacte si lizibile
Produsul nu trebuie sa prezinte semne de manipulare si utilizare necorespunzatoare (alimetare cu tensiune necorespunzatoare, chip/cablaj ars, cabluri rupte sau arse, deteriorari mecanice: rupt, spart, zgariat, indoit, ciobit, etc). Produsele care prezinta astfel de semne vor fi declarate ca iesite din garantie si vor fi returnate

ACTE insotitoare:

1.factura de achizitie (copie)
2.dispozitia de livrare - certificatul de garantie (copie sau original)
3.raport cu privire la defectul reclamat (foarte scurt Ex: bad sectors, nu porneste, se blocheaza in..., nu merge cu CPU...)

PRODUSELE LIVRATE IN GARANTIE CARE NU SE INCADREAZA IN CONDITIILE DE MAI SUS VOR FI RETURNATE CLIENTULUI FARA NOTIFICARE PREALABILA.

LIPSA ACTELOR INSOTITOARE PRELUNGESTE TIMPUL DE DEPISTARE A DEFECTULUI SI PRELUNGESTE SI MAI MULT INTOCMIREA ACTELOR NECESARE SCHIMBARII PRODUSULUI IN FUNCTIE DE CAZ (RECEPTIE, FACTURARE, LIVRARE)

Produsul defect trimis in garantie nu poate fi schimbat pe loc, fiind necesara o perioada de minum 1- 3 zile pentru testarea si verificarea produslui.

PROCEDURA DE INLOCUIRE

Produsele care nu sunt declarate defecte de catre Departamentul Service vor fi returnate clientului.
Produsele declarate defecte vor fi reparate sau schimbate cu un produs identic sau similar din punct de vedere al performantei si pretului, produsul cu care a fost inlocuit produsul defect beneficiaza de garantia cat a mai ramas la produsul original

COSTUL TRANSPORTULUI IN CAZUL APARITIEI UNEI GARANTII ESTE SUPORTAT PE DIN DOUA : JUMATATE DE CATRE FIRMA NOASTRA , JUMATATE DE CATRE BENEFICIAR . Beneficiarul va trimite produsul catre garantie pe cheltuielile proprii. In urma rezolvarii defectului reclamat firma noastra va trimite produsul inapoi pe cheltuiala firmei. Firma noastra va refuza coletele venite din garantie cu transportul platit la noi pentru ca nu se poate constata defectul reclamat in prealabil.

ATENTIE !!!! . Daca produsul primit in garantie nu prezinta nici un defect , sau nu se incadreaza in parametrii termenelor de garantie acesta va fi trimis inapoi pe cheltuiala clientului.

 

Probitz.ro © 2012 BCSoftware.ro All Rights Reserved
Viziteaza magazinul Probitz.ro pe ShopMania Google+