Politica de garanție
Toate produsele comercializate de către SC PROBITZ SRL dispun de garanție conform legilor în vigoare din România, 449 art. 16 din 2003 actualizată la 27.12.2008, modificată și completată conform OUG 34/2014 respectiv OG 9/2016. Termenul de garanție al produselor este specificat pe pagina de produs.
Calculatoarele, monitoarele si notebook-urile refurbished beneficiează de o optiune contra-cost de “extindere a garanției”. Poți alege această opțiune pe pagina produsului, la secțiunea "Configurare produs", bifând opțiunea sub "Extinde garanția". Această opțiune include extinderea garanției de la 12 luni la 24 de luni.
Garanția calculatoarelor second hand sunt pe componente, calculatoarele second hand nefiind sigilate.
Garanția cablurilor și diferitelor adaptoare nu acoperă cazuri în care cablul se rupe sau adaptoarele suferă deformări mecanice în urma utilizării abuzive.
Condiții de garanție
În perioada de garanție piesele, componentele sau subansamblele care s-au defectat în urma unor vicii de material sau de fabricație se repară sau se înlocuiește după caz. PROBITZ SRL își asumă diagnosticarea, expertiza, demontarea/montarea, repararea și/sau înlocuirea gratuită a componentelor sau produselor defectate. Produsele care nu pot fi reparate vor fi înlocuite de către PROBITZ SRL. În cazul în care modelul respectiv nu se mai comercializează, produsul va fi înlocuit cu un alt produs similar, cu aplicarea diferenței de preț sau se va storna la cererea clientului. Costul transportului în cazul problemelor de garanție revine în sarcina noastră PROBITZ SRL.
Produsul achiziționat de la PROBITZ SRL nu reprezintă obiectul garanției în următoarele situații:
- in cazul în care sigilul sau seria produsului este deteriorat sau scos de pe produs.
- componentele calculatoarelor au fost modificate într-un service neautorizat, ori s-au făcut intervenții asupra produselor de către persoane neautorizate.
- dacă produsul prezintă defecțiuni sau deteriorări cauzate de lichide penetrate în interior, dacă sunt obiecte/materiale străine în interiorul produselor, dacă există arsuri, scurtcircuite sau orice altă defecțiune sau deteriorare provocate din cauza utilizării necorespunzătoare a produsului sau din cauza unor supratensiuni.
Nerespectarea de către utilizator a condițiilor de manipulare, transport, depozitare, instalare, punere în funcțiune, utilizare și întreținere prevăzute de către producător.
Produsele sau componentele consumabile nu reprezintă obiectul garanției (ex: cartuș, toner, baterii, etc.)
PROBITZ SRL nu își asumă responsabilitatea pentru datele stocate pe orice fel de produs achiziționat. Recomandăm salvarea periodică a datelor pentru a evita eventualele pierderi de date.
Deteriorările fizice estetice (lovituri, zgârieturi) nu reprezintă obiectul garanției.
Conform legislației în vigoare, consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distantă, în termen de 14 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Daca nu ai găsit răspuns la întrebarea ta aici, contactează-ne prin telefon 0344407269 / 0770928380 prin e-mail office@probitz.ro sau adresează-ne întrebarea printr-un mesaj pe Facebook: https://www.facebook.com/probitzsrl