Orice autoritate sau institutie publica, atunci cand doreste sa achizitioneze diverse bunuri mobile sau servicii, are obligatia, conform legislatiei in vigoare, sa foloseasca platforma electronica SICAP, care e controlata si reglementata de catre Agenția pentru Agenda Digitală a României (AADR).
Platforma SICAP opereaza pe website-ul www.e-licitatie.ro si asigura transparenta procesului de achizitie publica. Produsele listate de catre www.probitzcomputers.ro pe website-ul propriu, pot fi achizitionate prin intermediul platformei SEAP.
• ca orice utilizator, plasati comanda pe website, acestea insemnand: alegerea produselor, adaugarea acestora in cosul de cumparaturi iar la final, in sectiunea de “Observatii” a comenzii, se va specifica intentia de a achizitiona produsele prin platforma SEAP.
Acest pas este necesar pentru verificarea stocului.
• in scurt timp dupa plasarea comenzii, o sa primiti un telefon de confirmare a comenzii si detaliile despre livrare.
• dupa confirmarea telefonica, produsele alese vor fi incarcate in platforma SEAP, iar procesul de achizitie publica poate demara.
• va vom informa telefonic si pe email cand incarcarea acestora a fost finalizata, putand ulterior incepe procesul de achizitie.
• ultimul pas presupune emiterea facturii fiscale, aferente comenzii dumneavoastra.
Pentru intrebari si asistenta, va rugam sa ne contactati:
Telefon: 0722631200
Email: office@probitz.ro